[25.01.2010] - 25 Января 2010 - КП "Дирекция единого заказчика" г.Лозовая, Харьковская
Приветствую Вас Гость | RSS Суббота
03.12.2016, 08:43
Форма входа
Главная Регистрация Вход Поиск
Меню сайта
Календарь новостей
«  Январь 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Друзья сайта
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 378
Статистика
Главная » 2010 » Январь » 25 » [25.01.2010]
[25.01.2010]
10:18


До Міністерства з питань житлово-комунального господарства надходять численні скарги від жителів м. Києва, стосовно незадовільного стану прибирання і вивезення снігу, посипання вулиць, доріг, тротуарів, проходів та проїздів протиожеледними сумішами, в тому числі на прибудинкових територіях.



Проведення зимових прибиральних робіт передбачено вимогами наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17.05.05 № 76 «Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій», яким послуга «Прибирання і вивезення снігу, посипання частини прибудинкової території, призначеної для проходу та проїзду, протиожеледними сумішами» є складовою послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.


Зокрема, цей порядок передбачає: Завезення та заготівля посипкових матеріалів за вказаними нормами; Очищення від снігу і намерзлого льоду зовнішних майданчики біля вхідних дверей; Прибирання прибудинкових територій в послідовності: спочатку прибирати, а у випадку ожеледі і слизькості обробляти посипковими матеріалами тротуари, пішохідні доріжки, потім дворові території. Ділянки тротуарів і подвір'їв, покриті ущільненим снігом, слід прибирати у найкоротші терміни. Сніг у разі ручного прибирання тротуарів і внутрішньоквартальних (асфальтових і брущатих) проїздів повинен прибиратися повністю під шкребок; У разі виникнення слизькості оброблення дорожніх покриттів посипковими матеріалами; Негайне скидання снігу, що накопичується на дахах.

У разі ненадання послуг із прибирання снігу та посипання проходів, необхідно звернутися із заявою до житлово-комунального підприємства з вимогою викликати їх представників для фіксації факту ненадання або неякісного надання послуги та для складання акта-претензії. У разі неприбуття представника виконавця упродовж двох днів або необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії, мешканці мають право скласти і підписати його самостійно, залучивши до цього двох сусідів.
На підставі акта-претензії житлово-комунальноим підприємством приймається рішення про перерахунок платежів за ненадані або неякісно надані комунальні послуги.
Держжитлокомунінспекція розробила форму Акту-претензії про неналежне надання або ненадання послуг з утримання будинків та прибудинкових територій на підставі яких ЖЕКі повинні будуть зробити перерахунків тарифів, зокрема за неотримані послуги з прибирання снігу. Держжитлокомунінспекція надасть громадянам та ЖЕКам необхідну методичну та юридичну допомогу для оформлення перерахунків.

Форма акту-претензії: http://www.minjkg.gov.ua/press/news/612-yakshho-u-vashomu-dvori-ne-pribirayut-snig-ta-ne.html
 
 
 
 
 
Взято с http://www.minjkg.gov.ua/
Просмотров: 1139 | Добавил: DreaMeR | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

Copyright MyCorp © 2016