Приветствую Вас Гость | RSS Понедельник
23.12.2024, 20:27
Форма входа
Главная Каталог статей Регистрация Вход Поиск
Меню сайта
Категории каталога
Авторские материалы специалистов [5]
Авторские материалы профессионалов и специалистов в области жилищно-коммунального хозяйства
Материалы журналистов, аналитиков [22]
Материалы журналистов, аналитиков и других авторов, которым небезразличны проблемы жилищно-коммунального хозяйства.
Українск. центр нерухомої власності [11]
ТОВ «Група компаній «Український центр нерухомої власності»» - спеціалізована юридична компанія, основною метою діяльності якої є надання підприємствам житлово-комунального господарства послуг спрямованих на ліквідацію дебіторської заборгованості та підвищення платіжної дисципліни населення. Своїм клієнтам ми пропонуємо повний комплекс послуг на всіх етапах роботи із боржниками: • досудове врегулювання спорів; • судовий розгляд справ; • примусове стягнення боргу; • викуп боргів.
Друзья сайта
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 382
Статистика
Главная » Статьи » Материалы Веб-ресурсов » Материалы журналистов, аналитиков

Для реформи ЖКГ потрібен центральний орган регуляторної влади, який співпрацюватиме із регіональним регулятором, - Мінбуд.

Для реформи житлово-комунального господарства (ЖКГ) потрібен центральний орган регуляторної влади, який співпрацюватиме із регіональним регулятором. Про це повідомив сьогодні заступник директора департаменту стратегічного розвитку міністерства будівництва, архітектури та ЖКГ України Олександр Осадчев під час круглого столу з обговорення Концепції проекту закону України "Про державне регулювання сфери послуг, які надаються підприємствами ЖКГ".

За його словами, при розробці програми реформування ЖКГ, широко використовується досвід Прибалтики, в якому центральний регулятор один приймає рішення стосовно тарифів на послуги ЖКГ і це рішення можуть оскаржуватись тільки через суди. Такий орган видає ліцензії на впровадження господарської діяльності та установку тарифів. Таким чином, ще раз перевіряються господарства, які будуть надавати ці послуги.

О.Осадчев підкреслив, що взагалі існує дві моделі, щоб регулювати діяльність суб'єктів природних монополій. Перша – коли регулятивні функції покладаються на спеціально утворений центральний регуляторний орган, друга – коли регуляторні функції утворюють центральний орган виконавчої влади та виконавчі органи місцевого самоврядування або спеціально створенні регіональні, місцеві регуляторні органи. Перша модель застосовується у Великобританії, де приватизовані підприємства водопостачання та водовідведення, країнах Балтії та Південної Америки. Друга модель використовується у країнах Євросоюзу, СНД та Близького Сходу.

Враховуючи вищезазначений досвід, О.Осадчев відзначив, що Україна буде розробляти власну модель, яка заснована на створенні центрального органу регуляторної влади.



Источник: http://www.rbc.ua/ukr/newsline/2006/11/20/144709.shtml
Категория: Материалы журналистов, аналитиков | Добавил: dez (28.11.2007) | Автор: РБК-Україна
Просмотров: 1115 | Рейтинг: 0.0/0 |

Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

Copyright MyCorp © 2024