Міністерство З ПИТАНЬ
житлово-комунального господарства україни
(МІНЖИТЛОКОМУНГОСП УКРАЇНИ) РІШЕННЯ
науково-технічної ради Мінжитлокомунгоспу
“31” травня 2007 року м. Київ №___
Про розгляд проекту методичних рекомендацій
«Позасудове врегулювання спорів із
споживачами житлово-комунальних послуг»
Розглянувши проект методичних рекомендацій «Позасудове врегулювання спорів із споживачами житлово-комунальних послуг», розроблений Товариством з обмеженою відповідальністю «Група компаній «Український центр нерухомої власності», науково-технічна рада
ВИРІШИЛА:
1. Схвалити в цілому запропонований на розгляд проект методичних рекомендацій «Позасудове врегулювання спорів із споживачами житлово-комунальних послуг», розроблений Товариством з обмеженою відповідальністю «Група компаній «Український центр нерухомої власності».
2. Управлінню економіки та тарифної політики (А.А.Кулеша), Юридичному відділу (І.І.Крилова) з урахуванням висловлених на засіданні зауважень доопрацювати методичні рекомендації та підготувати проект наказу щодо їх затвердження.
Голова науково-технічної ради О.П.Попов
Доповідна записка
......
Спираючись на існуючі нормативно-правові акти, фахівці Товариства узагальнили досвід своєї роботи та розробили для абонентських відділів комунальних підприємств методичні рекомендації «Позасудове врегулювання спорів із споживачами житлово-комунальних послуг».
При позасудовому врегулюванні спорів, значна увага приділяється виявленню та ліквідації проблем і причин, через які боржник накопичив та не сплачує наявну заборгованість. Саме перелік причин і проблем на які найчастіше посилаються боржники при обґрунтуванні наявної заборгованості та тези юридичних консультацій для боржників містяться в запропонованих для розгляду методичних рекомендаціях. Матеріал поєднує в собі заходи психологічного, економічного та юридичного впливу, що мають на меті виробити у споживача внутрішнє переконання щодо необхідності вирішення проблеми заборгованості шляхом добровільного виконання своїх зобов’язань.
Шановне керівництво КП "ДЄЗ", а чи збираєтеся ви ліквідовувати ті недоліки, які існують у питанні обслуговування багатоповерхових будинків ?
Яка Ваша думка стосовно ось цих питань:
А чи маєте ви, моральне право, за гроші представників місцевої громади, яка сплачує вам з/п, використовуючи послуги цього товариства з обмеженою відповідальністю, вимагати з людей кошти за неякісні послуги, які привели в негідність багатоповерхові будинки, які, з часом, почнуть руйнуватися та ховати під уламками людей?
А чи не здається вам, що перш ніж вимагати з людей гроші, за ненадані послуги, треба хоча б почати ремонтувати дахи та внутрішньобудинкові мережі, тепло-водопостачання та каналізаційні мережі?
Ось після цього ви матимете моральне право казати про те, що послугу надано і за це треба сплачувати.
А якщо ви цього не зробите, ваші дії можна класифікувати, як розбій на великій дорозі, як здирництво, і притягувати до кримінальної відповідальності (ну це так, к слову).
У результаті таких ваших кроків, у людей може увірватися терпець, і навколо цих ваших дій можна буде, непогано, об'єднати людей, проти спільного “ворогу”, який просто на вулиці сказавши що він надав послугу забирає гроші.