Приветствую Вас Гость | RSS Понедельник
13.05.2024, 08:24
Форма входа
Главная Регистрация Вход Поиск
Меню сайта
Календарь новостей
«  Февраль 2008  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829
Друзья сайта
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 382
Статистика
Главная » 2008 » Февраль » 9 » 09.02.08 Інформація щодо роботи із зверненнями громадян у 2007 році в Харківській обласній державній адміністрації
09.02.08 Інформація щодо роботи із зверненнями громадян у 2007 році в Харківській обласній державній адміністрації
18:39
Робота із зверненнями громадян є одним із пріоритетних завдань обласної державної адміністрації, а звернення громадян – індикатором стану справ на місцях, тому організації цієї роботи приділяється першочергова увага. Вживалися заходи щодо забезпечення системної роботи із зверненнями громадян, вдосконалення її форм і методів.

Основним напрямком цієї роботи є упередження звернень громадян до всіх гілок влади завдяки активізації роботи безпосередньо в районах області за місцем проживання заявників у частині питань, вирішення яких належить до компетенції місцевих органів влади, а також продовження широкої інформаційно-роз‘яснювальної роботи серед населення щодо порядку роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади та місцевого самоврядування.

З метою зменшення кількості звернень громадян на адресу Глави держави керівництво області систематично спілкується з населенням через засоби масової інформації – телебачення, радіо, пресу, Інтернет, "зворотний зв‘язок" та роз‘яснення найбільш актуальних питань, що порушують громадяни у своїх зверненнях. Інформація про роботу обласної державної адміністрації із зверненнями громадян, результати вирішення порушених у них питань оприлюднюються на сайті облдержадміністрації, в обласних та районних газетах.

Для надання кваліфікованої допомоги громадянам з правових питань в облдержадміністрації майже всіх районах області та містах обласного значення працюють безкоштовні юридичні консультації, удосконалюється робота служб оперативного реагування на телефонні звернення громадян.

У 2007 році відмічається зменшення кількості звернень на 7,2% (9535), у той же час на 3,9% збільшилась кількість звернень, прийнятих на особистих прийомах (3817). Щоденно працює приймальня громадян обласної державної адміністрації, ведеться контроль за додержанням графіка особистого прийому громадян керівництвом облдержадміністрації і виїзних прийомів за місцем роботи та проживання громадян.

Простежується тенденція до зменшення кількості звернень до органів влади вищого рівня на 15,5% (3599), до Президента України кількість звернень зменшилася на 30% (1527).

Особлива увага приділялась розгляду повторних звернень, питома вага яких складає 0,2% (19). Аналіз показав, що у 58% повторних зверненнях заявники піднімають питання, вирішення яких відноситься до компетенції органів місцевого самоврядування, по 26% - позитивне вирішення залежить від рішень суду.

У зверненнях порушено 10501 різноманітне питання (зменшення на 6,1%).

За характером основних питань, що порушували громадяни за звітний період у зверненнях до облдержадміністрації, чинне місце займали питання соціального захисту - 27,8 %. Як і раніше за допомогою до облдержадміністрації переважно зверталися найменш соціально захищені категорії громадян, люди похилого віку, громадяни, які значною мірою втратили здоров’я і працездатність. Серед авторів листів кожний третій – інваліди та учасники Великої Вітчизняної війни, 51,0% листів надійшло від найменш соціально захищених верств населення.

Актуальними залишаються питання надання матеріальної допомоги, пільг ветеранам війни, соціальних виплат, контролю за призначенням пенсій, роз‘яснення чинного пенсійного законодавства, реабілітації та обслуговування інвалідів, надання санаторно-курортних путівок, пільгових автомобілів.

За звітний період надано матеріальну допомогу 3818 заявникам на суму понад 1100 тис. грн.

- 13,8% складає питома вага питань комунального та дорожнього господарства. Мешканці області не згодні з підвищенням тарифів на комунальні послуги; жителів міст обласного значення (збільшення на 34%) турбує технічний стан будинків, а мешканці м. Харкова незадоволені роботою КП "Житлокомунсервіс".

- паливно-енергетичного комплексу – 9,0%. Причиною різкого збільшення чисельності звернень стало введення в дію з початку 2007 року нових диференційованих тарифів на природний газ для населення залежно від обсягів спожитого в 2006 році, а успішна реалізація заходів щодо газифікації населених пунктів області підвищила рівень довіри громадян та їх сподівання на ефективне вирішення проблем газифікації, також сприяла до звернень жителів області до вирішення нагального питання газифікації населених пунктів.

Актуальним є питання встановлення приладів обліку та заміна електрообладнання.

- охорони здоров’я – 7,4%. Мешканці області зверталися з питаннями надання допомоги в обстеженні та лікуванні, незадовільної роботи лікарсько-трудової та медико-соціальної експертизи.

- 7% складають житлові питання. Це одне з болючих питань особливо для малозахищених верств населення, тому вирішення цього питання за рахунок будівництва в області соціального житла вважаю першочерговим.

- сільського господарства – 6,2%, забезпечення законності та охорони правопорядку – 5,5%, освіти, виховання та навчання дітей – 3,6%, праці – 2,5%.

Найбільш актуальні проблеми, що піднімались у зверненнях громадян, знайшли своє відображення в галузевих програмах (газифікація області, обладнання житлового фонду Харківської області лічильниками газу, про забезпечення потреб працівників соціальної сфери села у земельних ділянках, реабілітація дітей з вродженими незворотними порушеннями слуху на 2007-2009 роки та інші).

З метою вивчення стану справ на місцях і виявлення першочергових завдань у роботі у 1 кварталі 2007 року до кожної родини був направлений звіт роботи обласної державної адміністрації за 2006 рік "Що зроблено". Жителі області мали змогу звернутися безпосередньо з будь яких питань особисто до мене. По "зворотному зв‘язку" надійшло понад 500 листів з усіх районів області. Аналіз показав, що першочерговими є питання стану комунально-дорожнього господарства, тарифів на газ, забезпечення законності та правопорядку.

Аналогічну роботу планується провести і за підсумками 2007 року.

У центрі уваги знаходиться питання контролю за термінами розгляду звернень громадян. З метою надання практичної допомоги в організації роботи із зверненнями громадян та вивчення її стану на місцях протягом 2007 року проведено 33 перевірки в органах державної виконавчої влади та місцевого самоврядування.

Перевірки показали, що в роботі є окремі недоліки і рівень цієї роботи тісно пов‘язаний із ставленням до неї керівництва, про що було акцентовано 28 січня 2008 року на засіданні колегії обласної державної адміністрації про підсумки вивчення стилю та методів роботи райдержадміністрацій, їх вплив на управління соціально-економічним розвитком області у 2007 році та завдання на 2008 рік. Планується заслухати особисті звіти голів районних державних адміністрацій щодо роботи із зверненнями громадян за 2007 рік.

Довідку за підсумками роботи із зверненнями громадян за 2007 рік надіслано головам районних державних адміністрацій, міським головам міст обласного значення, головам районних у м.Харкові рад, начальникам управлінь, відділів та інших структурних підрозділів облдержадміністрації для вивчення та вжиття відповідних заходів щодо усунення порушень, а для цього органи виконавчої влади мають реальні резерви.
Просмотров: 1250 | Добавил: dez | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

Copyright MyCorp © 2024