Приветствую Вас Гость | RSS Суббота
04.05.2024, 15:48
Форма входа
Главная Регистрация Вход Поиск
Меню сайта
Календарь новостей
«  Февраль 2008  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829
Друзья сайта
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 382
Статистика
Главная » 2008 » Февраль » 09

На селекторній нараді, яка відбулась 8 лютого, Міністр з питань житлово-комунального господарства України Олексій Кучеренко обговорив з керівниками місцевих органів виконавчої влади питання використання бюджетних субвенцій у 2007 році, нинішній фінансово-економічний стан підприємств житлово-комунального господарства, забезпечення потреб опалювального сезону 2007-2008 років та шляхи подолання заборгованості по розрахунках за енергоносії й комунальні послуги.

Протягом півторагодинного прямого відеоспілкування Міністр прийняв звіти із десяти міст України – Сімферополя, Вінниці, Дніпропетровська, Житомира, Ужгорода, Тернополя, Херсона, Києва, Севастополя, Луганська.

Взяти участь у нараді було запрошено 21-го представника інших центральних органів виконавчої влади, які долучились до обговорення питань з регіональними центрами.

Міністр з питань житлово-комунального господарства України Олексій Кучеренко звернув увагу представників місцевої влади й керівників пі ... Читать дальше »

Просмотров: 1138 | Добавил: dez | Дата: 09.02.2008 | Комментарии (0)

Робота із зверненнями громадян є одним із пріоритетних завдань обласної державної адміністрації, а звернення громадян – індикатором стану справ на місцях, тому організації цієї роботи приділяється першочергова увага. Вживалися заходи щодо забезпечення системної роботи із зверненнями громадян, вдосконалення її форм і методів.

Основним напрямком цієї роботи є упередження звернень громадян до всіх гілок влади завдяки активізації роботи безпосередньо в районах області за місцем проживання заявників у частині питань, вирішення яких належить до компетенції місцевих органів влади, а також продовження широкої інформаційно-роз‘яснювальної роботи серед населення щодо порядку роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади та місцевого самоврядування.

З метою зменшення кількості звернень громадян на адресу Глави держави керівництво області систематично спілкується з населенням через засоби масової інформації – телебачення, радіо, пресу, Інтернет, "зворотний ... Читать дальше »
Просмотров: 1249 | Добавил: dez | Дата: 09.02.2008 | Комментарии (0)


Copyright MyCorp © 2024